Benvingudes i benvinguts al Blog de la nostra classe !!!
A LA NOSTRA CLASSE TAMBÉ ENS HEM DISFRESSAT
DIMARTS PASSAT HEM FET LA VISITA A LA PLATJA DE BINIBECA PER CONEIXER L´HÀBITAT DELS ANIMALS DELS CONTE QUE ENS VAN CONTAR NA NÚRIA I N´EDU:...
No hay comentarios:
Publicar un comentario