Benvingudes i benvinguts al Blog de la nostra classe !!!
ENTRE ALTRES TEMES, A LA REUNIÓ PEDAGÒGICA S´HA PARLAT DEL TEMA DE L´AVALUACIÓ A PARTIR DE LA NOVA LLEI DE LA LOMLOE, AQUÍ TENIU UN RESUM:
Avaluació LOMLOE Infantil
DIMARTS PASSAT HEM FET LA VISITA A LA PLATJA DE BINIBECA PER CONEIXER L´HÀBITAT DELS ANIMALS DELS CONTE QUE ENS VAN CONTAR NA NÚRIA I N´EDU:...
No hay comentarios:
Publicar un comentario