Benvingudes i benvinguts al Blog de la nostra classe !!!
LES FILLETES I ELS FILLETS DE LA NOSTRA CLASSE:
( Com hem crescut 😍)
DIMARTS PASSAT HEM FET LA VISITA A LA PLATJA DE BINIBECA PER CONEIXER L´HÀBITAT DELS ANIMALS DELS CONTE QUE ENS VAN CONTAR NA NÚRIA I N´EDU:...
No hay comentarios:
Publicar un comentario