MES DE MARIA
Hola families!
El mes de maig és el mes de Maria, es relaciona amb el mes de les flors ja que Maria és creadora de vida, les flors floreixen durant la primavera i és ara quan està tot més polit. També és el mes en que se celebra el dia de la mare, en reconeixement a les nostres mares i a Maria mare de Jesús i de tots els cristians.
Ja queda poc per acabar, ara ja només ens queda preparar els àlbums de les nostres feines per a què a casa vegeu també altres cosetes que hem anat fent.
Moltes gràcies,
Bea
Hola a tots i a totes!
Després de la meva maternitat, estic de nou aqui. El meu nom és Bea i som sa mestra de religió. Aquest trimestre l'hem começat amb moltes ganes i aqui us ho mostrarem.
Sabíeu que el carnaval està lligat a la tradició cristiana? Es celebra uns dies antes del Dimecres de Cendra, dia que comença la Quaresma, són dies de festa i gresca que després passaran a ser dies de sobrietat i sacrifici.
Amb els infants hem contat el conte del Rei Carnestoltes, rei de la xauxa i la disbauxa, que ens convida a celebrar i menjar durant els dies de carnaval. També hem fet una màscara de carnaval, cada infant ha pintat, aferrat gomets, posat purpurina i aferrat plomes així com ha volgut i sa veritat que ha valgut la pena acabar amb purpurina fins les celles, perquè ens hem divertit moltíssim!!
Per a què vegeu la feina que hem fet, un deix algunes fotos,
Fins la pròxima, moltes gràcies!
Bea





No hay comentarios:
Publicar un comentario