RELIGIÓ

MES DE MARIA

Hola families!

El mes de maig és el mes de Maria, es relaciona amb el mes de les flors ja que Maria és creadora de vida, les flors floreixen durant la primavera i és ara quan està tot més polit. També és el mes en que se celebra el dia de la mare, en reconeixement a les nostres mares i a Maria mare de Jesús i de tots els cristians.

Per treballar-ho, primer vam veure qui era Maria i després vam fer les nostres pròpies flors. Amb paper vam fer uns quants doblecs i retallar amb les estisores per aconseguir les nostres floretes. Després les vam pintar, vam afegir gomets i finalment grapar un pal de polo per poder agafar-les. Hem fet molta feina i estem molt contents amb els resultats. 








Ja queda poc per acabar, ara ja només ens queda preparar els àlbums de les nostres feines per a què a casa vegeu també altres cosetes que hem anat fent.

Moltes gràcies,

Bea



QUARESMA I SETMANA SANTA

Hola a tots! 

Ja esteim a punt d'acabar un altre trimestre que ha estat d'allò més entretingut. Després del carnaval, vam començar a treballar la quaresma, contant primer el conte de "La Vella Quaresma" i després pintant la nostra s'àvia. 


Tot seguit hem començat a parlar de la Setmana Santa i no us ho creureu, el primer que va sortir van ser els ous de Pasqua de xocolati! Així que vam voler fer els nostres propis ous (no comestibles) i jugar a que havia vingut el conillet a amagar-los.
Les passes a seguir van ser senzilles: el primer que vam fer va ser pintar els ous, retallar-los i plastificar-los per a què no es fessin malbé. 


Una vegada acabats, hem pogut sortir al pati a jugar. Jo els hi vaig amagar i ells havien de trobar el seu. Després vam fer altres versions del joc on ells amagaven un ou (d'un company) i després els havien de cercar. Sa veritat que vam fer una xalada! 












Moltes gràcies,
Bea





CARNAVAL A RELIGIÓ

Hola a tots i a totes!

Després de la meva maternitat, estic de nou aqui. El meu nom és Bea i som sa mestra de religió. Aquest trimestre l'hem começat amb moltes ganes i aqui us ho mostrarem.

Sabíeu que el carnaval està lligat a la tradició cristiana? Es celebra uns dies antes del Dimecres de Cendra, dia que comença la Quaresma, són dies de festa i gresca que després passaran a ser dies de sobrietat i sacrifici. 

Amb els infants hem contat el conte del Rei Carnestoltes, rei de la xauxa i la disbauxa, que ens convida a celebrar i menjar durant els dies de carnaval. També hem fet una màscara de carnaval, cada infant ha pintat, aferrat gomets, posat purpurina i aferrat plomes així com ha volgut i sa veritat que ha valgut la pena acabar amb purpurina fins les celles, perquè ens hem divertit moltíssim!!

Per a què vegeu la feina que hem fet, un deix algunes fotos, 















Fins la pròxima, moltes gràcies!

Bea




PRIMER TRIMESTRE






 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ACTIVITAT A LA PLATJA

DIMARTS PASSAT HEM FET LA VISITA A LA PLATJA DE BINIBECA PER CONEIXER L´HÀBITAT DELS ANIMALS DELS CONTE QUE ENS VAN CONTAR NA NÚRIA I N´EDU:...