BUNYOLS
DIVENDRES PER CELEBRAR LA FESTIVITAT DE TOTS SANTS, HEM DUIT PER BERENAR BUNYOLS. I HEM SORTIT TOTES LES CLASSES AL PATI A MENJAR ELS BUNYOLS TOTS/ES JUNTS:
I A DINS LA CLASSE HEM FET PASTA DE FARINA AMB AIGUA, LI HEM POSAT COLORANT I DESPRÉS HEM JUGAT A FER DIFERENTS FORMES, AMB L´AJUDA DE N´ANNA 😍





.jpg)














.jpg)
