Benvingudes i benvinguts al Blog de la nostra classe !!!
OCTUBRE 2022
DUIM LA PULSACIÓ AMB LA CANÇÓ "O TREM MALUCO"
EL BOLET PETITÓ
L'ELEFANT
CANÇÓ DELS BUNYOLS
L'ESQUIROL
DIMARTS PASSAT HEM FET LA VISITA A LA PLATJA DE BINIBECA PER CONEIXER L´HÀBITAT DELS ANIMALS DELS CONTE QUE ENS VAN CONTAR NA NÚRIA I N´EDU:...
No hay comentarios:
Publicar un comentario