AVUI, DARRER DIA DE CLASSE, ABANS DE LES VACANCES DE NADAL, HEM ESTAT ESPERANT ANSIOSOS I ANSIOSES L´ARRIBADA DEL PATGE REIAL 👑!!!

DESPRÉS DE VEURE PASSAR LA CARROSSA DES PATGE, HEM ANAT TOT D´UNA A LA NOSTRA CLASSE PER SI ENS VENIA A VISITAR
👏👏👏👏👏
LI HEM DONAT LA CARTA QUE HEM FET PELS 3 REIS MAGS D´ORIENT
I ENS HA DEIXAT UN REGALET A TOTS I TOTES😍
I COM HA FET TAN BON DIA, HEM FET MES ESTONA AL PATI, FENT JOCS TOTS/ES JUNTS


















No hay comentarios:
Publicar un comentario