Benvingudes i benvinguts al Blog de la nostra classe !!!
AQUESTA SETMANA, COM S´ATRACA NADAL, I PREST VE EL PATGE, HEM ESCRIT SA CARTA ALS REIS MACS. I L´HEM POSAT DINS SA BÚSTIA QUE EL PATGE S´ENDURÀ PER ENTREGAR ALS 3 REIS D´ORIENT 👑👑👑:
DIMARTS PASSAT HEM FET LA VISITA A LA PLATJA DE BINIBECA PER CONEIXER L´HÀBITAT DELS ANIMALS DELS CONTE QUE ENS VAN CONTAR NA NÚRIA I N´EDU:...
No hay comentarios:
Publicar un comentario