EL PASSAT DILLUNS 5 DE DESEMBRE HEM REALITZAT ELS TALLERS DE NADAL PER DECORAR EL PASSADÍS D´EDUCACIÓ INFANTIL.
HEM FET BOMBETES AMB EL CARTRONET DEL ROTLLO DE PAPER DE WC QUE HEU DUIT, PINTANT-LOS DE COLOR GRIS I NEGRE. I HEM RETALLAT TIRES DE FOLS DE COLORS.
I HAN QUEDAT AIXÍ DE BÉ 😍
I A CADA CLASSE HEM FET UNS ADORNS QUE TAMBÉ DESPRÉS HEM PENJAT DEFORA.
A P4 HEM FET UN PERSONATGE NADALENC AMB PALETS DE FUSTA, CARTRÓ I FULLES DEL PATI, AMB S´AJUDA DE N´ESTEFANIA I N´ELENA:
I ELS PASSADISSOS HAN QUEDAT AIXÍ DE BÉ:













No hay comentarios:
Publicar un comentario